Lipstick Jungle testar Schwartzkopf Got 2 Be Hårspray


Jag brukar vara enormt skeptiskt för budgetprodukter när det kommer till hårvård. Schampo, balsam och allt annat som får komma i närheten av mina lockar granskas noga innan jag beslutar om det är värt att använda eller inte och jag lägger gärna en extra slant på produkter som får ger det resultat jag är ute efter.

Omdöme: Jag har dock skaffat en ny bugdetbästis vid namn Got2Be från Schwarzkopf. Denna hårspray kan trolla fram big sexy hair på nolltid och resultatet är enormt långvarigt då min nya vän har fått hänga med på flera festtillfällen på senaste tiden. Hårsprayen doftar dessutom gott, så gott att killarna på jobb gav mig komplimanger för min "parfym". Är det tomt i plånboken och du är i behov av ett nytt hårspray ska du verkligen satsa på Got2B!

Betyg:        5 / 5

Kommentarer
Postat av: skosoet

Oh, jag har den där moussen. Luktar väldigt gott men volymen är jag tveksam över, får testa hårsprayen istället nu då :)

2008-09-07 @ 15:09:39
URL: http://skosoet.blogspot.com
Postat av: Madelene

åh håller med dig, det är svårt att hitta budgetalternativ som håller måttet, men ibland hittar man små gulkorn :D

2008-09-08 @ 05:57:37
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0