EOTD - Marshmallow och Satin Taupe

Då min vardagssminkning för ögonen oftast inte består av mer annat än mascara och kajalpenna/eyeliner lägger jag ofta inte upp bilder på hur jag sminkar mig. Men har bestämt mig för att det ska bli en ändring på detta, ska ta mig i kragen och bli allt flitigare på att sminka mig med diverse ögonmakeup och därefter lägga upp bilder här på bloggen.


Idag körde jag på en enkel skuggning av neutrala färger då det var upp och hoppa klockan halv fem för att sedan bege sig till arbetet och ta emot passagerare på planet hela morgonen. Lite möda får man ju stå ut med för att ha möjlighet att shoppa dyra skönhetsprodukter!

The Body Shop Shimmer Cubes  Marshmallow
MAC Frost Satin Taupe
Lancome Le Crayon Khol
Estée Lauder Projectionist Mascara

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh jag vill också ha långa ögonfransar.

2008-08-23 @ 13:44:16
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se/
Postat av: Lipstick Jungle

Inte så svårt att fixa, bara hitta den rätta mascaran ;)

2008-08-23 @ 20:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0