Holy MAC-aroni!


En av godsakerna som jag kom hemsläpandes med från tax-free shoppen förra veckan var ett resekit från MACmed två classic fluid liners. Jag har länge vilat ögonen på dessa små burkar innehållandes flytande eyeliners  och bestämde mig för att nu var stunden kommen. Förutom de två eyeliners innehöll kitet en liten spegel, en pensel att applicera produkterna med samt ett fräckt litet etui att förvara produkterna i. Hela kalaset gick loss på ca 350 svenska kronor.


De två flytande eyeliners kom i färgerna Macroviolet, en alldeles underbar lilametallic färg samt Blacktrack som är lika svart som synden. Än så länge har jag bara hunnit sätta klorna i den svarta versionen, den lila får jag allt vänta med till det blir dags för fest. Jag är verkligen nöjd med resultatet och förvånad över hur lättapplicerad produkten är. Det går dessutom att använda produkten som en krämögonskugga om man så vill.
Ett litet minus för att eyelinern har en tendens att hamna under ögat efter en cykeltur i motvind, tjejen bakom MAC-disken lovade nämligen att den skulle vara vattenfast. Men inga tårar för det, jag får helt enkelt undvika en tur på cykeln när jag har det här smetat kring ögonen.

Kommentarer
Postat av: inthemake

Vilket kap...vilken taxfree?? jag kan tänka mig att åka utomlands för att handla hahaha

2008-08-20 @ 12:55:06
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Rouaa

jag vill också ha!!! hehe. fast jag ahr blacktrack. och den är helt vattenfast på mig :D

2008-08-20 @ 16:31:49
URL: http://rouaa.blogg.se/beauty
Postat av: Lipstick Jungle

Rouaa: Konstigt, för jag såg ut som en panda efter att ha cyklat i motvind. hahahah

2008-08-21 @ 12:33:42
Postat av: Rouaa

Nati haha men du är ju speciell du :p

2008-08-21 @ 17:55:07
URL: http://rouaa.blogg.se/beauty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0