Lipstick Jungle testar KMS Moistrepair Revival creme


Produkt: KMS California Moistrepair Revival Cream

Omdöme: Under arbetsveckan i Norge passade jag på att låta mitt hår vila från de vardagliga hårvårdsprodukterna och satsade på något som skulle vara mer till nytta än skada. Moistrepair Revival Creme från KMS California fick äran att utföra arbetet. Den goddoftande krämen är nämligen en leave-in produkt som innehåller vårdande ämnen för att återställa fuktbalansen och göra håret mjukt som bomull. Och visst fungerade det, för jag blev till och med så nöjd med krämen att jag inte behövde använda mig av just någon hårvårdsprodukt med stylande effekt efteråt. Det gick fin fint att bara tvätta håret, krama in den återfuktande krämen för att sedan låta håret själtorka och få fram fina mjuka lockar.
För övrigt så fungerar produkten utmärkt som skyddande grund mot just starka stylingprodukter och varma stylingverktyg.
Ett stort plus är att jag dessutom fått tillbaka glans i håret som jag har varit utan ett bra tag på grund av stress och dålig kost.

Pris: 185 kr på Baresso.se

Betyg:       4/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0