Lipstick Jungle testar Wella Lifetex Sun Vitamin Shake


En bild tagen från en av de få soliga sommardagarna i år...

Produkt: Wella Lifetex Sun Vitamine Shake

Omdöme: Även om det verkar som att vi sett den sista skymten av sommarsolen för i år och vi sakta men säkert börjar övergå från sommar till höst så kan jag inte låta bli att rekommendera er denna lilla sommarfavorit. Den innovativa sprayen med dubbelskyddande teknologi är uppdelad i 2 faser och ska se till att skydda ditt hår från farliga solstrålar. Den mjölkaktiga delen av produkten innehåller Macademianöt som skyddar håret mot just sol, hav och klorvatten medan den klara delen består av aktiva ingredienser som ska ge rikligt med fukt och undvika ditt hår från att torka ut.

Även om jag kan räkna de få soldagarna från i år på mina två händer så har jag försökt att använda mig av sprayet så gott jag kunnat och kan meddela att det verkar lika bra på solsemestern eller stranden så som en vanlig dag på stan då du vet att du ska vistas ute i solen. Sprayet luktar dessutom gott och trots den feta konsistensen efterlämnar den inte ditt hår nerfettat efter appliceringen. Ett stort plus är att mitt hår dessutom inte har lyckats bli ljusare i år då det annars har en tendens att bli väldigt solblekt om sommrarna.

Pris: 149 kr.

Kommentarer
Postat av: cathy

kan du inte lägga upp fler sminkningar du gjort?

2008-08-15 @ 00:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0