Lipstick Jungle testar Studio Line Curl Power


Cosmopolitan Beauty Awards vinnaren Studio Line Curl Power från L´Oreal lovar 24-timmars form, struktur och glans åt dina lockar även vid väderomslag. Och vad har inte passat bättre att sätta denna spray på prov då vårt väder har växlat från sol till blåst och regn var och varannan minut de senaste veckorna?

Jag måste erkänna att jag är besviken. Jag brukar föredra sprayprodukter till mina lockar istället för andra former av produkter som gele och mousse. Men tyvärr håller inte det här sprayet måttet.
Vid första anblick blir resultatet fint och man får de där fina lockarna man strävat efter, men efter en kort tid tappar lockarna volym och håret känns lätt fett och äckligt. Jag som normaltvis brukar tvätta håret 2 ggr/vecka får lust att tvätta om håret redan efter en dags användning av produkten. Pågrund av det fettiga resultatet så får sprayet tyvärr ett lågt betyg av mig coh kommer inte att få komma i närheten av mitt hår igen.

Kommentarer
Postat av: sanny

inte att prova då :)

2008-07-20 @ 12:39:24
URL: http://sannyt.blogg.se/
Postat av: Åsa

Var med och tävla om ett finfint halsband!

Gå in på min blogg och var med i tävlingen du också!



ha det bäst!

2008-07-20 @ 12:51:41
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0