Paket från Lure Beauty

Idag kom det efterlängtade paketet från Lure Beauty som jag beställde hem från USA för drygt två veckor sen. Jag passade på att lägga in en beställning då de hade utförsäljning på en stor del av sitt sortiment inför sommaren. Hela kalaset gick loss på endast 248 svenska kronor inklusive frakt, vilket enligt mig är sjukt billigt.

Paketet innehöll en rad olika kroppsskrubbar och bodylotions i massor av underbara dofter. Beställningen innehöll bl.a tre body butters i resvänlig storlek som jag beställde enbart för att ha med på mina övernattningar med arbetet. Något som dessutom är oerhört praktiskt är att man får en spatel på köpet för var kroppskrubb du beställer. 
Här ska det minsann skrubbas och återfuktas en massa!


Från Vänster:

- Chocolate & Vanilla  Body Sugar Scrub, 8 oz
- Honey Almond  Body Sugar Scrub, 2 oz
- Vanilla Royal Exotic Body Butter Cream (Travelsize)
- Cinnamon Stix Exotic Body butter Cream (Travelsize)
- Warm Vanilla Sugar  Body Sugar Scrub, 2 oz
- Banango  Body Sugar Scrub, 2 oz
- Aloha Body Butter Cream (Travelsize)
- Cashmere Mist Type Body Butter Cream, 0.3 oz
-  Coconut Body Sugar Scrub, 2 oz

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var en riktigt härlig laddning det där! Banango har jag också varit nyfiken på. Hur luktar den?

2008-07-10 @ 09:37:05
URL: http://www.pssion.se
Postat av: Vanity

Precis sådär söta underbara dofter hade jag också beställt.. Mmmm!

2008-07-10 @ 11:05:40
URL: http://beautynt.blogg.se/
Postat av: Sanna

härligt paket!

Snälla skulle du kunna beskriva dofterna lite?

2008-07-10 @ 12:54:35
URL: http://makeupmulack.blogg.se/
Postat av: Lipstickjungle

Sanna: En beskrivning på dofterna kommer snart! :) Så håll utkik!

2008-07-10 @ 17:43:52
Postat av: inthemake

Oj vilken masa härligheter ;)

2008-07-10 @ 20:45:06
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: cathy

Längtar till du agt upp beakrivningen av dofterna. då ska jag också lägga in en beställning. Trevlig helg.

2008-07-11 @ 18:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0