Värdelösa lilla sak!


För några månader sedan höjde jag denna lilla lipplumper till skyarna. Beestung by Pop Beauty gav just de där fylliga läpparna jag så länge suktat efter. Drygt ett halvår senare måste jag meddela er att jag är ytterst besviken. Inte på produkten i sig, utan snarare på förpackningen. På någon vänster så läcker hylsan som läppglanset kommer i och innehållet smetas ut på alla möjliga ställen där man inte önskar ha den. Jag är dessvärre inte ensam om problemet då ett antal andra i min omgivning varit med om samma problem. Tråkigt. Inga fler bistuckna läppar här inte!

Kommentarer
Postat av: inthemake

Usch va trist, det är så jobbigt med läckande gloss...

2008-07-24 @ 22:08:38
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Hanna

Håller med dej till fullo. inehållet i den lilla flaskan är super, men man vill inte ha den över allt annat i sminkväskan. har den modellen och den gammla, och båda uppför sej på det sättet. något jäkla baksug typ. :P

2008-07-25 @ 11:54:51
Postat av: Jackie

Kan de ha något med just denna typ av produkt att göra har samma problem men min Freeze?

2008-07-25 @ 18:54:33
Postat av: Li

2008-07-26 @ 12:24:16
Postat av: Lipstickjungle

Jackie: jag tror snarare det enbart har att göra med något produktionsfel av förpackningarna, men man vet ju aldrig...

2008-07-27 @ 01:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0