Guerlain Midnight Butterfly


Är jag den enda som hunnit bli kär i Guerlains kommande julkollektion Midnight Butterfly? Nej, trodde väl det! De fjärilsprydda förpackningarna som osar vardagslyx på långa vägar står redan högst upp på min önskelista till jul. Inte nog med att förpackningarna skapar farliga ha-begär, produkterna lockar även enormt. Vad sägs om ett highlightande puder som kan sprayas i ansikte, hår och på kroppen, en ögonskuggspalett i fyra vackra färger eller ett ansiktspuder som verkar vara to-die-for. Come to Mama is all I have to say!

Kommentarer
Postat av: inthemake

Ahhh dom är ju bara så sjuuukt snygga, längtar efter att få pilla på dom ;)

2008-10-08 @ 08:39:51
URL: http://inthemake.se
Postat av: Jackie

Helt kär är jag i dessa nu.

Älskar fjärilar så kan det bli mycket bättre....

2008-10-08 @ 11:17:48
URL: http://develina.blogg.se/
Postat av: Lipstick Jungle

Visst är dem! Vill h allihopa här hemma hos mig nu, nu, nu!

2008-10-08 @ 11:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0