Umberto Giannini Natural Curls Styling Spray


Good or not good?

Ni kommer väl ihåg Umberto Gianninis uppmärksammade produktflaskor som jag skrev om för ett tag sen? Under en utlandsvistelse lyckades jag faktiskt stöta på just de här produktena och få mig en gott skratt när jag fick chans att studera dem på närmare håll.

Det jag inte visste var att samma hårproduktmärke även hade produkter speciellt anpassade för lockigt hår. Så klart föll mina ögon för den rosa lilla flaskan innehållandes ett styling spray att fixera sina lockar med. All curly girls know the problem of next day hair! lyder slogan på flaskan, och visst kan vi krulltottar definiera oss med de sanna orden. För ingen hårdag är sig lik, och den ena dagen är värre än den andra!

Ännu har jag svårt för att bestämma mig om jag gillar eller ogillar Natural Curls Styling Spray. Det är den ultimata produkten att skapa det perfekta strandrufset med. Sprayet appliceras i torrt hår och tar bort frissigheten. Den innehåller även heat protection så att håret inte ska ta för mycket skada av stylingverktyg. Jag känner att produkten är god för stunden, men dagen efter vaknar man upp med stora knuter i underhåret som är oerhört tråkiga att reda ut. Dessutom har sprayet en stark doft som påminner om någon manlig parfym. Är det första resultatet värt att hylla för de dåliga konsekveserna? Jag vet inte riktigt och bestämmer mig därför för att inte efterlämna mig något betyg på denna produkt.

Kommentarer
Postat av: Ems

ville bara säga att sökfunktionen på din blogg inte funkar för mig, istället kommer "nailed"s blogg upp hela tiden :(

2008-10-17 @ 19:14:08
Postat av: Lipstick Jungle

Ems: Tack för information. Ska genast försökagöra ngt åt saken.

2008-10-17 @ 22:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0