Veckans Skönhetsfavorit


För en gångs skull så är Veckans Skönhetsfavorit en produkt jag redan inskaffat mig trots att jag gått och trånat och längtat efter den ett tag. Låt mig få presentera Brow Fix från Anastasia, en färglös ögonbrynspenna i vax som håller ögonbrynen på plats. Du stryker vaxet över ögonbrynet och det håller det envisaste hårstrået på plats. Resultatet är långvarigt och du behöver inte bättra på under dagen.  Om du fyller i dina ögonbryn med penna eller brynskugga så rekommenderas det att stryka på vaxet innan du fyller i brynen.

Jag är verkligen nöjd med den här lilla mirakelpennan då mina ögonbrynshår ha en tendens att leva sitt eget lilla liv. Pennan kostar en hel del men är verkligen värt det då den är både effektiv och dryg. En bra investering med andra ord.

Brow Fix går att köpa på Kicks för 225 kr.

Kommentarer
Postat av: MissE

Vad är det för nagellack du använder på bilden?

2008-10-11 @ 01:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0