Beauty by Anna Sui


Att kläddesignern Anna Sui även har satt sina fotavtryck inom skönhetsbranschen är det inte många som vet om. En av anledningarna är att produkterna är svåråtkomliga och inte finns till försäljning i Sverige. Men Thank Godness för online shopping säger jag bara, För har ni inte vilat ögonen på dessa underbara skönhetsprodukter i svarta boudoir-inspirerade förpackningar så har ni verkligen missat något. Själv har jag en liten bordsspegel från just Anna Sui som jag älskar.

Anna Sui som har involverat sig i skönhetsbranschen i numera tio år firar detta med att släppa ett nytt sortiment av de ovanliga skönhetprodukterna. Kollektionen kommer att bestå av en rad olika nagellack med diverse produkter för nagelkonst. Jag själv fastnade för de rosformade nagellacksflaskorna. Någonting man får hålla utkik efter framöver på Ebay. Håll även utkik efter Anna Sui´s nya parfym som kommer ut på marknaden inom en månads tid!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Strawberrynet har vissa av hennes produkter. Väldigt fina förpackningar!

2008-09-13 @ 15:41:44
Postat av: CrazyNails

Har några av hennes prylar som jag shoppat på Strawberrynet och visst är dom underbara:)

2008-09-14 @ 08:18:09
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0