Lipstick Jungle testar Matrix Curl Life


Produkt: Matrix Curl Life Shampoo och Balsam

Omdöme: Jakten på de perfekta hårprodukterna åt mina lockar har varit en lång väg. Trodde dock att det var slut på letandet när tjejen på hårsalongen rekommenderade de här två gröna flaskorna som skulle vara otroligt fuktgivande för håret. Curl Life products delicately cleanses and moisturizes as styling agents build the foundation for perfectly defined curls. Tydligen ska produkterna fungera lika bra på självlockar så som på permanentat hår.
Nu, nästan tre månader efter att jag provade produkterna för första gången så kan jag uppriktigt sagt inte uttala mig någonting särskilt. De är varken fantastiska eller värdelösa. De känns mer eller mindre som vilket annat shampoo/balsam som helst som man ka gå ner på ICA och köpa. Ett minus är att många gånger så känns det som att shampoot inte riktgt tvättar bort alla smutsrester från övriga hårprodukter i håret och man får återupprepa tvättproceduren för att undvika fett hår.

Pris: 199 kr för ett duopaket på Baresso.se

Betyg:     2/ 5

Kommentarer
Postat av: Vera

Super fin blogg! Gå gärna in och titta på den roliga bilden jag har laddat upp på min blogg :D! En kommentar är heller aldrig fel :P!

2008-09-01 @ 22:55:15
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: Lipstick Jungle

Tack Vera! :)

2008-09-02 @ 11:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0