Var det bättre förr?


Förr & Nu

En tanke som slog mig igår när jag satt och pillade på min nya Microshadow Diva från Make up Store var att de har nya behållare för sina ögonskuggor. Nu var det visserligen ett tag sen de gamla byttes ut, men jag har inte funderat så mycket över förändringen förän jag just satt här hemma och studerade de två olika behållarna brevid varandra. Den gamla behållaren (till vänster på bilden) är smart då man genast ser vilken skugga den innehåller via det transperenta locket samt att formatet är mindre. Men trots detta kan jag inte låta bli att tycka om de förnyade behållarna trots att de är större i formatet och känns en aning "klumpigare". Jag tycker om det uppfällbara locket och designen på framsidan av locket. Me like, det är nyttigt md förändringar!

Tycker ni om de gamla eller de nya behållarna för Make up Stores ögonskuggor?

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Jag gillar de nya burkarna till ögonskuggorna, de är praktiska. Men de passar verkligen inte till eyedusten. Hatar de brukarna helt värdelösa.

2008-09-19 @ 14:31:00
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Therése

både och. De nya förpackningarna känns osmidiga när man har flera stycken, och alla ser likadana ut... så jag har markerat de olika burkarna med tusch, och det är ju inte så hett... Men jag tror att det finns många för och nackdelar med båda designarna (vad heter förresten design i plural?). :P

2008-09-20 @ 15:36:42
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: Lipstick Jungle

Thérese: Jag håller verkligen med dig om att det är jobbigt att e nya förpackningarna ser likadana ut och det är svår att urskilja vilke kugga som ä vilken. Och det där med design i plural ä en bra fåga :P

2008-09-21 @ 00:54:11
Postat av: BeautyRoxx

Jag föredrar de nya, och man kan faktiskt se genom den lilla fönsterloggan vad det är för nyans. Sedan tycker jag inte att det är speciellt jobbigt att vända burken och kolla vilken det är heller ;)

2008-09-21 @ 12:27:53
URL: http://beautyroxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0