Veckans bloggtema - bad hairday

Veckans bloggtema på beautycommunityt Pret-ty.se lyder: Hur fixar du en bad hairday?

Oftast är jag för lat för att lägga ner för mycket energi och ork på mitt hår, såvida det inta vankas för utgång. Mina lockar lever oftast sitt eget liv. Men när det lutar åt det extremt dåliga hållet sätter jag ofta upp det snyggt i en slarvig håruppsättning och fixerar det med ett bra hårspray. Är det riktigt krisigt tar jag mig hjälp av Osis Dust it. En produkt varje kvinna bör ha med i hansväskan! Jag prioterar oftast ett fräscht ansikte med en snygg makeup än timmar framför spegeln för att få varje lock att ligga på rätt plats.

Hur bär du åt när du har en dålig hårdag?

Kommentarer
Postat av: Beauty Roxx

En dålig hårdag blir det för det mesta keps, eller torrschampo och ännu fler produkter för att rädda det. Faktiskt bör just osis dust it landa i min låda vilken dag som helst!

2008-08-05 @ 08:31:39
URL: http://beautyroxx.blogspot.com/
Postat av: inthemake

Keps är en gudagåva ;)

2008-08-05 @ 08:52:42
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0