Veckans skönhetsfavorit


I fjol frestade Bourjois oss med ett bronzing puder liknande härligt goda chokladbitar. Jag kunde inte föreställa mig annat än att jag verkligen hade tagit en smakbit av pudret trots att jag visste att det inte var ätbart. J´adore chocolat. Men å andra sidan, vem gör inte det? I höst fortsätter i alla fall frestelsen och denna gång i en vit chokladliknande highlighterversion. Vill inget helre än att sätta klorna i detta spännande puder!

Pudret finns att köpa på Asos för 91 kr.

Kommentarer
Postat av: BeautyRoxx

Det ser verkligen smaskigt ut!

2008-08-18 @ 15:34:22
URL: http://beautyroxx.blogspot.com
Postat av: Rouaa

hehe luktade du på bronzingpudret? det doftade så underbart att jag bara ville ha det för jag blev så sugen på choklad! fast jag köpte det aldrig till mig själv. Hehe.

2008-08-18 @ 20:06:50
URL: http://rouaa.blogg.se/beauty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0