Doftrecension från Lure Beauty-produkterna

Sanna var nyfiken på hur de olika kroppsskrubbarna och krämerna lfrån Lure Beauty luktade, så jag bestämde mig för att göra en liten recension av det hela...

 
Aloha Body Butter - En salig blandning av olika sorters bär. Tyvärr ingen unik doft, utan luktar som vilken billig bodylotion som helst. Tråkigt, då jag hade förväntat mig en mer exotisk doft med tanke på namnet.


Cinnamon Stix Body Butter - Ger en diskret doft av kanel, men alldeles för svag doft för min smak. Mer kaneldoft tack!


Vanilla Royal Body Butter -  Doftar precis så underbart som hemmagjord vaniljglass. Yummy!


Cashmere Mist Body Butter - En diskret doft som påminner om någon Donna Karan parfym. Perfekt till vardags då du inte vill ha en doft som kolliderar med din egen parfym.


Chocolate & Vanilla Sugar Scrub - Denna sockerskrubb luktar som en god kakdeg i blandning av just choklad och vanilj. Konsistensen av skrubben gjorde mig däremot riktigt besviken då det är svårt att hitta den perfekta temperaturen för att få den att förbli kornig men inte alldeles för hård.


Coconut Cream Sugar Scrub - Detta är en måste-ha produkt för kokosälskare. Skrubben ger en söt och diskret doft av kokos. Me lajki!

Honey Almond Sugar Scrub -  Jag hade förväntat mig en god doft, men tyvärr lever inte denna produkt upp till mina förväntningar då den är alldeles för tråkig för mitt luktsinne.


Warm Vanilla Sugar Scrub - Som det vaniljfreak jag är tillfredställer denna sockerskrubb alla mina sinnen. Doftet, konsistensen och resultatet är underbart.


Banango - Och sist men absolut inte minst, min storfavorit bland de presenterade skrubbarna och krämerna. Banango ger en färsk doft av tropiska frukter som  bl.a banan, ananas, mango och papaya. Kanske därför den blivit en storfavorit här hemma. För är det något jag älskar så är det tropiska frukter i massor.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Å tack så mycket:)

2008-07-30 @ 20:45:06
URL: http://makeupmylack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0