Lipstick Jungle testar Estée Lauder Projectionist Mascara


Produkt: Projectionist Mascara från Estée Lauder

Omdöme: I den här mörkblå hylsan gömmer sig en svart mascara som ger dina fransar viktlös volym som även lyckas med att få fatt i de minsta fransarna. Precis som alla övriga mascaror från Estée Lauder så är denna parfymfri och ger dessutom dina ögonfransar lyster och en naturlig färg. Om jag är nöjd med själva volymen vet jag inte riktigt vad jag ska uttala mig om, för här talar vi nte om någon supervolym. Men Projectionist fungerar utmärkt till varje dag och borsten med de täta fransarna att applicera mascaran med känns trogivande. Perfekt att ha på ögonfransarna när man vill ge ett naturligt intryck.


Betyg:     3/5

Kommentarer
Postat av: inthemake

Oh lala...vilka fransar du har ;)

2008-07-11 @ 09:34:30
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Lipstickjungle

Man tackar :)

2008-07-11 @ 18:11:33
URL: http://lipstickjungle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0