Oönskad hårväxt

Så här om sommarhalvåret besväras många kvinnor av oönskad hårväxt och tar sig till både det ena och det andra för att göra sig hårfria. I dagens läge går vi regelbundet till skönhetssalongen för vaxning (om vi inte är så modiga och tar tag i det själv), bleker håret eller så tar vi det enkla alternativet och använder oss av rakhyveln. Laserbehandligar har även blivit ett allt vanligare sätt att göra sig av med den oönskade hårväxten. Själv så kombinerar jag en metod av alla de tre förstnämnda alternativen, laserbehandling har jag dock gått och funderat på.

Hur gör du dig av med din oönskade hårväxt?

Kommentarer
Postat av: cathy

Jag epilerar bort håren med min epilator.

2008-07-31 @ 10:48:15
Postat av: jag

Jag vaxar mig hemma.

2008-08-02 @ 00:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0