The One


Jag har mött min själsfrände, han heter Delicious Self Tanning Cream och kommer från Clarins. Och det bästa av allt är att han aldrig mer kommer tillåta mig att se blek och glåmig ut under vinterhalvåret.

Denna karamellfärgade BUS kräm är utan tvekan något av det bästa jag någonsin stött på. Den trollar snabbt fram en naturligt shysst bränna utan att lämna några orangea spår efter sig och krämen är så pass effektiv att jag fick kommetarer om att jag hade tillbringat god tid i solen under helgen (då jag annars befann mig slitandes på jobb).
Redan efter en timmes tid efter att ha applicerat den kan du skymta förändringen i din hudton och krämen innehåller dessutom koffein som säger sig ha en slimmande effekt på din kropp. Du får dessutom en spatel med på köpet som underlättar appliceringen. Dock ett litet minus för att krämen doftar gott, men efter att ha kommit i kontakt med din hud så är inte doften lika god. Men ingen är perfekt, eller?

Pris: 349 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0