All about Eyes

Jag har hittat ännu en favoritprodukt som numera är inkluderad i mina vardagliga hudvårdsrutiner. All about eyes heter ögonkrämen och kommer från Clinique. Den lilla rosa burken rymmer en sjukt underbar ögonkräm som ska reducera påsar, fina linjer och mörka ringar under ögonen. Krämen är dessutom helt parfymfri och innehåller massor av anti-oxidanter för att bevara ungdomligheten i huden kring ögonen. En av mina bästa väninnor höll på att kikna av skratt härom kvällen när jag beskrev krämen lika underbar som en orgasm. Kanske en aning att ta i. Men tro mig, ni vet vad jag talar om när ni väl provat den!

Kommentarer
Postat av: Tess

Har funderat på att prova den.

2008-10-07 @ 08:54:57
Postat av: Lipstick Jungle

Tess: Tycker jag verkligen att du ska göra. Så nöjd så med resultatet.

2008-10-11 @ 11:50:46
Postat av: Josephine

Dem är grym :D

2008-10-26 @ 09:33:56
URL: http://hvstylist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0