Benefit Her Glossiness A-List Lip Gloss


Who are you Wearing?


Tidigare i år så blev det en väldans hysteri kring Benefit Her Glossiness A-list läppglanset då det kom som en extra present tillsammans med den brittiska utgåvan av tidningen Glamour. Alla beautyjunkies sprang till Pressbyrån för att skaffa sig ett eller flera exemplar av tidningen med den tillhörande gåvan och efterfrågan var stor eftersom tidningarna snabbt sålde slut landet över.

Jag ska inte sticka under stolen med att jag var en av dem som snabbt inskaffade mig ett av exemplaren och idag är jag faktiskt en stolt ägare av det hypade Benefit-glosset i nyansen Who Are You Wearing?. En storfavorit som jämt får hänga med i handväskan.

Är du en av dem som inte fick chans att ta del av Benefit-hysterin, eller har du tagit slut på det underbara glosset och önskar mer än annat att återfå det i samma nyans? Då kan du numera klicka hem ett av de omtalade glossen på Asos.com.

Bild Asos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0