Vardagslyx för torrisen

Något som jag blivit oerhört beroende av de senaste veckorna är det franska märket L´Occitanes underbara krämer för torra händer och fötter. Och då varnar jag för missbrukning på allra högsta nivå! Ett stort plus är smarta förpackningarna som inte alls tar stor plats i handväskan och tål både slit och släng.



Dry Skin Foot Cream
Den lavendelluktande krämen har en fet konsistens med en egenskap att vårda trötta fötter efter en lång dag på jobbet. Krämen som innehåller sheasmör är excellent att massera in strax innan läggdags. Strävar man efter ett extremt bra resultat bör man även sätta på sig ett par bomullsstrumpor för att vårda de små fossingarna under natten på allra bästa sätt.



Dry Skin Hand Cream
Den här krämen har också en oerhört fet konsistens och absorberas in snabbt utan att lämna händerna oljiga. Den är berikad med hela 20% shea smör för att återfukta och vårda torra händer. Den innehåller även ingredienser som honung, mandel extrakt och kokosolja. Krämen har en doft som påminner om Idominsalva. Jag har blivit som besatt av och skämmer dagligen bort mina torra händer med en dos av denna underbara franska handkräm.

Kommentarer
Postat av: Jackie

Haha mmm sa ju det man blir helt galen i dessa, ska ta mig en trip till crewshoppen snart och inhandla :D

ha en bra dag gumman

2008-09-07 @ 15:07:54
URL: http://develina.blogg.se/
Postat av: rocketqueen

Ååh, den där handkrämen har jag spanat på!



Aha, flygvärdinna! Spännande!

2008-09-08 @ 18:48:31
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0